خوش خبر: ولاسکو از چند کشور پیشنهاد دارد، اما هفته آینده به ایران خواهد آمد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

خوش خبر: ولاسکو از چند کشور پیشنهاد دارد، اما هفته آینده به ایران خواهد آمد
بازديد : 835


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان از حضور قطعی خولیوولاسکو در ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اخباری مبنی بر احتمال عدم بازگشت ولاسکو به ایران، اظهار داشت: تماس‌های زیادی با ولاسکو داشتم؛ وی قطعا به ایران می‌آید و هیچ مشکلی بین فدراسیون ایران و ولاسکو وجود ندارد.
وی بارها اعلام کرد که از کشورهایی مانند آمریکا، آرژانتین، باشگاه‌های روسیه و ایتالیا پیشنهاد دارد، اما علاقمند است که در ایران فعالیت کند.
وی با بیان اینکه ولاسکو نگرانی‌هایی داشت، ادامه داد: وی خبر نوسانات ارزی ایران را شنیده بود و کمی از این نظر نگران بود.
همچنین اخبار مربیان خارجی حاضر در ایران را هم شنیده بود، اما از این بابت هم کمی نگران بود، اما با صحبت‌هایی که با وی انجام دادیم و اطمینان خاطری که به ولاسکو دادیم،وی گفت که دوست دارد به ایران بیاید.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت:اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ولاسکو به ایران می‌آید نگاهی بهصحبت‌های اخیرش بکنید. وی لیگ ایران و تک تک بازیکنان را زیرنظردارد و حتی حاشیه‌های لیگ را هم دیدهو حساس شده بود. وی از ملی‌پوشان درخواست کرده بود که وارد حاشیه نشوند و بیشتر به بازی خود تمرکز کنند. این اتفاقات نشان می‌دهد که ولاسکو به ایران خواهد آمد و امیدواریم با آمدنش تمام این حاشیه‌ها خاتمه پیدا کند.
خوش‌خبر با بیان اینکه برای حضور ولاسکو در ایران هنوز بلیت تهیه نکرده‌ایم، عنوان کرد: از ولاسکو خواستم تا خودش بلیت تهیه کند و سپس ما با وی حساب کنیم.
تاریخی که ما تعیین کرده‌ایم 18 دی‌ماه است؛ ربادنگو هم قرار است قرار حضورش در ایران را متعاقبا اعلام کند.
وی درمورد صحبت‌های ولاسکو مبنیبر الگو بودن ملی‌پوشان و اینکه در تمام اتفاقات اخیر ملی‌پوشان نقش اول بودند، خاطرنشان کرد: ولاسکو فیلم بازی‌ها و درگیری‌هارا دیده بود و بلافاصله از من پرسید که چرا ملی‌پوشان اینگونه رفتار می‌کنند؟ از من خواست تا به آنها تذکر دهم و آنها را به آرامش دعوت کنم.
خوش‌خبر افزود: درست است که همیشه به ملی‌پوشان توجه زیادی می‌شود، اما ملی‌پوشان باید مقاوم باشند و صبوری کنند. من هم تذکراتی به بازیکنان دادم، اما بخشی از حاشیه‌ها با توجه به حساسیت مسابقات طبیعی است. این بازیکنان معروف هستند و تماشاگران دوست دارند که آنها را بیشتر اذیت کنند.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط فروز در تاریخ 1391/10/12/2 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وبلاگ زیبایی دارین میشه لطفن به وبلاگ منم سر بزنین پاسخ:سلام ...ممنون ... عه آدرس نذاشتي كه؟ خخخخخخ ديوونه ديروز عصر مهسا بهت گفت كه من باز قاطي كردمو نميتونم كامنت بذارم! درست بشه ميام ...


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف